
אפליקצית YM
ניהול עסק והנהלת חשבונות ללא נייר –
המשרד שלנו על הנייד שלך!
כחלק מתפיסת חדשנות וחווית שירות ללקוחות המשרד שהם ערכים מובילים בפירמה שלנו, אנו מאפשרים ללקוחותינו שימוש באפליקציית לניהול חשבונות והעסק מהנייד או המחשב ללא צורך להגיע למשרדנו.
הלקוח יכול להעביר למשרדנו באמצעות האפליקציה מסמכים וחשבוניות על ידי צילום מהנייד, העברה במייל, בוואטסאפ או בסריקה מהמחשב.
בנוסף, ניתן להפיק באמצעות האפליקציה מסמכי הכנסה כגון חשבונית מס, קבלה, הצעות מחיר ותעודות משלוח.
האפליקציה מאפשרת ללקוח להתעדכן באופן שוטף בנתוני רווח והפסד של העסק, כרטסת הכנסות והוצאות, העתקי חשבוניות, סכומי תשלומים עדכניים למע"מ ומס הכנסה ללא המתנה ל – 15 לחודש ועוד מספר יישומים המסייעים בניהול שוטף של העסק.
חשוב לציין, שהשירות הנ"ל אינו מחליף את הקשר המקצועי החם והמתמשך שלנו עם לקוחות המשרד אלא משמש אמצעי שירות נוסף אותו אנו מעמידים ללקוחות המשרד.